lunes, 5 de noviembre de 2007

¡¡¡¡¡answer!!!!!

hi!!!! kylie
my name is samara shantal. I´m girl.
Mi School is high school number one
I was born in Mexico
I live in Tulyehualco
my mother a teacher I have one brother Brayan
I like fruit, the terror movies, to draw, the Nelly furtado ´s music and the ice creams
I hate to hypocritical people my hobbies is are to practice basketballand to listen music my zodiacal sign is Libra..
When were you born???
you have a pet????

friend!!!!

Querido amigo (a) JHola me llamo Kylie son una muchacha y vivo en Monterey California. Yo tango doce años en octavo grado. Me gusta sonreír. Me gusta estar con Morganne (Esperanza), que es mi amiga y manda una carta también. Me gusta tu brincar del muelle de Monterey en la playa, nadar, y jugar al softbol. Como te llamas? J Un saludo, JKylie Ramos J